Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Ünlü erkeklerin ideallerindeki kadınlar!

01:16 Oblomovun Kedisi 0 Comments Category : ,

Çağatay Ulusoy: Esmer kızlardan hoşlanıyorum. Çok uzun boylu olmayacak. Gözleri anlamlı bakmalı. Mantıklı hareket etmesi lazım, duygularıyla hareket etmemesi lazım. Bende öyle bir adamım. Bazen duygusal tarafım ağır basıyor ama ben onu kontrol etmeye çalışıyorum. Bana değer verecek. Bana canım cicim demeyecek ama hareketleriyle sevdiğini belli edecek. Lafta herkes birbirine aşkım, cicim, birtanem der. Bana yapmacık geliyor onlar. Önemli olan o sevgiyi gösterebilmek. Doğal olacak. Beni kıskanabilir. Bundan hoşlanabilirim. Ulusoy bir kadının güzel olmasından çok dişli ve hırslı olmasından etkileniyor. “Vazgeçmeyecek, tuttuğunu koparacak. Otoriter olacak. Bunlar benim için güzellikten daha etkili”
Tolgahan Sayışman: Güzellik benim için önemli değil diyemeyeceğim ama bağlanmama yetmez. Bağlanmam için bana karşı duygularında çok dürüst olması ve hayatında çok önemli bir yere sahip olduğumu hissettirmesi lazım.
Kıvanç Tatlıtuğ: Ünlü oyuncu; yok denecek kadar az makyajlı, çok sade, yüksek topuklu ayakkabılar giymeyen, sürekli kuaförden çıkmış gibi görünmeyen kadınları beğendiğini belirttikten sonra “erkeğin de kadının da kendisiyle çok uğraşması hoş gelmiyor” dedi.

Engin Öztürk: Konuşabildiğim kızlardan hoşlanıyorum. Benim karakterime uygun bir şeyler sorabilen, benim ona cevap verebildiğim, benim sorduklarıma da cevap verebilen biri olmalı. - Esmer kadınlardan hoşlanırım genelde.
Burak Özçivit: İlk etapta sadece gözlerine bakarım. Bütün ilişki oradan başlar... Bütün duyguları oradan geçer bana. Bir kadın, gözleriyle konuşabiliyorsa kadındır benim için. Onu tanıdıktan sonra da samimiyeti çok önemlidir. Hiperaktifliği bilmem ama neşeli ve eğlenceli bir kadın değilse yanımdaki, olmaz o iş. Dengelemeli beni. Ben ona ayak uydururum.
Berk Oktay: Ben zayıf kadınlardan ziyade daha yuvarlak hatlı kadınları beğeniyorum. Ama belli ölçüde tabii... Sırt dekoltesini çekici buluyorum. Bir kadın, kendisine yakışan, her tarafı kapalı ama yalnızca sırtı açık bir elbiseyle herkesin dikkatini çekebilir.
İbrahim Çelikkol: İçten, neşeli, kendine güvenen bir kadın her zaman ilgimi çeker. Konuştuğumda aldığım ilk elektrik, gözlerindeki parıltı ve beni heyecanlandırması çok önemli. (Kaynak: Cosmogirl.com.tr)
Peki Kadınları mutsuz eden, uzak durulması gereken erkekler kimler? Tıklayın, öğrenin 

RELATED POSTS

0 yorum